Дистанційне навчання
04 квітня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: М. Павленко. Повість-казка "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Робота над змістом повісті-казки.
на уроці:
1. Конференція.
2. Евристична бесіда:
• Які ознаки казки має повість "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"?
• Які ознаки повісті має твір?
• Що таке композиція художнього твору?
• Назвіть складові сюжету художнього твору.
3. Обмін враженнями щодо прочитаного.
• Що нового ви дізналися із прочитаних розділів про Софійку та її родину?
• Що вас найбільше вразило в прочитаному?
4. Вікторина для найуважніших "Хто це?" або "Що це?":
1. Половинчик — ...
2. Ліна — ...
3. Пустельник — ...
4. Ростик — ...
5. Ірка — ...
6. Вадим — ...
7. Валентин — ...
8. Чорнобілка — ...
9. Фантик — ...
10. Валя — ...
11. Сашко — ...
12. Сніжана — ...
Домашнє завдання:
1. Прочитати до кінця повість-казку, виконати 1-3 тести (с 241, 242), виконати 10 завдання с. 242 (письмово).
05 квітня 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: УМР. Контрольний переказ.
на уроці:
1. Конференція.
2. Читання тексту для переказу вчителем "Маруся Чурай — дівчина з легенди".
3. Бесіда за текстом.
4. Повторне читання тексту для переказу вчителем.
5. Самостійне складання плану тексту.
Домашнє завдання:
1. Скласти сенкан про Марусю Чурай.
06 квітня 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: И та і в кінці прислівників.
на уроці:
1. Конференція.
2. Проблемне питання:
— Чи спостережується закономірність у написанні и та і в кінці прислівників:
• Восени — навесні;
• Докупи — укупі;
• По-вовчи — втричі.
• Опрацювання теоретичного матеріалу на с. 195;• Творча робота. Виконати вправи 422, 424.
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео, виконати вправу 421, виконати онлайн тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4667104
06 квітня 2022р. середа, українська література
Тема уроку: Любов Пономаренко. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. ТЛ: новела.
на уроці:
1. Конференція.
2. Робота з підручником:
• Опрацювання статті про Л. Пономаренко.
3. Інтерактивна вправа "Займи позицію".
4. Словникова робота:
• Гер —
• Фрау —
5. Робота з літературознавчим словником. Новела.
Домашнє завдання:
1. Прочитати новелу, скласти асоціативний ряд до слова "військовополнений", скласти сенкан на тему "війна".
08 квітня 2022р. п'ятниця, українська мова
Тема уроку: Правопис прислівників разом та через дефіс.
на уроці:
1. Конференція.
2. Проблемне питання:
— Як ви думаєте, чому прислівники типу день у день, раз у раз пишуться окремо, а віч-на-віч, пліч-о-пліч через дефіс?
3. Опрацювання таблиці. Дефіс у прислівниках, написання прислівників разом §34 с. 190.
4. Тренувальні вправи: 404, 406.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати §34, виконати вправу 405, переглянути відео, виконати онлайн тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4446185
Дистанційне навчання
21 березня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.
на уроці:
1. Конференція.
2. Робота з підручником. Опрацювання статті про М. Павленко.
3. Робота з літературознавчим словничком. Повість-казка.
4. Евристична бесіда. Обмін враженнями щодо прочитаного.
Домашнє завдання:
1. Читати і переказувати 1, 2, 3, 4, 5-8, 9, 10, 11 частини повісті-казки с. 212-219. Переглянути відео.
22 березня 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: Способи творення прислівником.
на уроці:
1. Конференція.
2. Пояснення вчителя про походження прислівників.
3. Опрацювання таблиці "Способи творення прислівників" §32 с. 176.
4. Виконання вправи 369 (усно).
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео "Способи творення прислівників", виконати вправу 371.
2. Виконати онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9152565
23 березня 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: Ступені порівняння прислівників.
на уроці:
1. Конференція.
2. Роблота з таблицею (§33 с. 181).
3. Розподільний диктант (вправа 386).
4. Творча робота (вправа 387).
1. Вивчити правила на с. 181, виконати вправу 389, переглянути відео "Ступені порівняння прислівників".
2. Виконати онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2862765
23 березня 2022р. середа, українська література
Тема уроку: Марина Павленко. "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.
на уроці:
1. Конференція.
2. Перевірка домашнього завдання.
3. Розповідь про Марину Павленко.
4. Переказ основних епізодів повісті-казки 1-11 частин.
5. Евристична бесіда. Обмін враженнями щодо прочитаного.
1. Прочитати та переказувати 16, 17-19, 20, 21 частини (с. 219-223). Виконати 1-3 тести (с. 223, 224), виконати також (письмово) 11 завдання (с. 224).
25 березня 2022р. п'ятниця, українська мова
Тема уроку: Букви -н- та -нн- у прислівниках.
на уроці:
1. Конференція.
2. Робота з підручником (с. 201) — опрацювання теоретичного матеріалу.
3. Виконання вправи 432 (усно), 433 (письмово).
1. Переглянути відео, вивчити правило на с. 201.
2. Виконати онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2637227
Дистанційне навчання
24 січня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: Відомості про Олексу Стороженка, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми в оповіданні "Скарб"
на уроці:
1. Конференція
2.Опрацювання статті про О. Стороженка
3. Перегляд відеоролику:
4. Виразне читання оповідання учнями.
Домашнє завдання:
1. Переказувати оповідання
2. Скласти діалог з автором оповідання, який запитує читачів,
чи хотіли б вони такого щастя, везіння, як у Павла для себе.
25 січня 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: -Н- у дієприкметниках та -нн- у
прикметниках дієприкметникового
походження
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відеоролику:
Домашнє завдання:
Виконання тестових завдань за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2952926
26 січня 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: Не з дієприкметниками
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відеоролику:
Домашнє завдання:
Виконання тестових завдань за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6471916
26 січня 2022р. середа, українська література
Тема уроку: Олекса Стороженко "Скарб".
гумористичне викривальне зображення
головного героя. Скарб - узагальнений образ
щастя. Повчальний характер оповідання.
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відеоролику:
Домашнє завдання:
1) виписати прислів'я про людське життя, щастя
2) скоасти сенкан про сенс людського життя, про щастя
1. Щастя
2. Яке? (два прикметники)
3. що робить? (три дієслова)
4. фраза з чотирьох слів (розуміння теми або ставлення до неї)
31 січня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: Богдан Лепкий "Мишка (казка для дітей: для малих і великих)". Актуальні морально-етичні проблеми у творі.
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео "Життєвий і творчий шлях Б. Лепкого". "Мишка" Актуальні морально-етичні проблеми у творі.
3. Робота над змістом казки учнів.
Словникова робота
1) мораль, етика - тлумчення цих слів
2) написати українські відповідники до слів:
Когут - півень
Жандар -
Шкура терпне -
Сконати -
Дармувати -
Домашнє завдання:
1) Переказувати казку "Мишка", намалювати той фрагмент казки, який найбільше сподобався.
01 лютого 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: Контрольна робота №4 Дієприкметник
на уроці:
1. Конференція
2. Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання контрольної роботи
3. Інструктаж щодо проведення тестування
4. Виконання тестових завдань.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6400413
Домашнє завдання:
Скласти тестові завдання за темою "Дієприкметник" (6-9 запитань)
02 лютого 2022р. середа, українська література
Тема уроку: Богдан Лепкий "Мишка". Трагічна і комічна ситуація, їхня роль у розкритті головної думки, моралі. Збереження загальнолюдських цінностей - необхідна умова життя в суспільстві.
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Спостереження над текстом художнього твору
- Яке враження справив на вас твір?
- Поясніть підзаголовок твору Б. Лепкого - "Казка для дітей: для малих та великих"
- Від чийого імені ведеться розповідь у творі?
Домашнє завдання:
Визначити і написати у зошиті, що у творі Б. Лепкого "Мишка"
Реальне Фантастичне
Сумне Смішне
Красиве Потворне
02 лютого 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Робота з підручником параграф 26
4. Практична робота:
- виконати вправи 310, 311, 316
Домашнє завдання:
1. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником.
2. Виписати п'ять прислів'їв із дієприслівниками.
04 лютого 2022р. п'ятниця, українська мова
Тема уроку: Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Тренувальні вправи
- виконати вправи 319, 320, 322.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником параграф 27.
2. Виконати тест онлайн за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7908714
07 лютого 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: Урок позакласного читання. Олекса Стороженко "Голка"
на уроці:
1. Конференція
2. Самостійна робота.
Переглянути посилання і виконати завдання
1) Виписати в зошити, що таке
Оповідання -
гумор -
іронія -
сарказм -
сатира -
гумореска -
тема -
ідея -
основна думка -
композиція (експозиція, зав'язка, розвиток дії, кульмінація, розв'язка)
2) Опрацювати "сюжет" і вміти переказувати його
3)Відповіді на запитання, які знаходяться в конспекті уроку.
Домашнє завдання:
1. Скласти "Асоціативнеи гроно"
Кондратович
Потоцький
Тридурський
08 лютого 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: Дієприслівниковий зворот. Тренувальні вправи.
на уроці:
1. Конференція
2. Виконання вправ 324, 325, 326.
Домашнє завдання:
1. Виконати вправу 327.
09 лютого 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: Кома при одиничномк дієприслівнику.
на уроці:
1. Конференція
2. перегляд відео
3. Робота з підручником
1) опрацювання правил на с. 157
2) Виконання вправ 329, 330, 331
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 28, виконати вправу 332.
09 лютого 2022р. середа, українська література
Тема уроку: Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. "Дощ полив..."
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Робота з підручником
1). Опрацювання статті про Ліну Костенко
2) Виразне читання поезії "Дощ полив..."
3) Словникова робота
полив'яний
4) Обмін враженнямми щодо прочитаного, евристична бесіда
5) Завдання пошуково-дослідницького характеру
Знайдіть у вірші Л. Костенко "Дощ полив..." художні засоби й визначна їх роль у творі.
Домашнє завдання:
1. Уміти розповідати про Ліну Костенко, виразно читати вірш "Дощ полив...", аналізувати його.
11 лютого 2022р. п'ятниця, українська мова
Тема уроку: Творення дієприслівників недоконаного і доконаного виду.
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Робота з підручником
- опрацювання таблиці - вправа 334
4. Виконання вправ 335, 336, 338
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила з параграфу 29.
2. Виконати вправу 337.
Немає коментарів:
Дописати коментар