Дистанційне навчання
04 квітня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: Ліна Костенко. Творчий шлях. "Страшні слова, коли вони мовчать", "Хай буде легко. Дотиком пера..." — ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.
на уроці:
1. Конференція.
• Лекція вчителя про творчий шлях письменниці.
2. Аналіз поезії "Страшні слова, коли вони мовчать".
3. Аналіз поезії "Хай буде легко. Дотиком пера...".
4. План аналізу худ. твору:
• Історія створення;
• Тематика (мотиви в ліричному творі);
• Ідейна спрямованість твору, його пафос;
• Жанр, його особливості;
• Особливості композиції: сюжет, позасюжетні елементи;
• Мовно-виражальні засоби у творі;
• Місце твору в доробку письменника, національній (світовій) літературі.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати біографію Л. Костенко, вивчити поезію напам'ять (на вибір), переглянути відео, виконати онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1829930
04 квітня 2022р. понеділок, українська мова
Тема уроку: Контрольне есе "Мій вибір — жити і творити в Україні".
на уроці:
1. Конференція.
2. Структура есе: початок есе, основна частина, закінчення.
Домашнє завдання:
1. Написати есе на тему "Мій вибір — жити і творити в Україні".
05 квітня 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів.
на уроці:
1. Конференція.
2. Бесіда:
• Яка лексика називається стилістично забарвленою?
• Що вивчає фразеологія?
• Чим відрізняються фразеологізми від слова, словосполучення, речення?
• У висловлюваннях якого стилю вживаються найчастіше стилістично забарвлені слова?
3. Робота з підручником:
• Опрацювання теоретичного матеріалу.
4. Виконання вправ 2, 3 (с. 174).
Домашнє завдання:
1. Опрацювати §49, виконати вправу 4 (с. 174), переглянути відео, виконати онлайн тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2546538
06 квітня 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: Стилістичні засоби словотвору.
на уроці:
1. Конференція.
2. Опрацювання теоретичного матеріалу §50.
3. Повторення вивченого "Способи словотвору".
4. Творча робота — вправи 2, 3 (с. 178).
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила §50 с. 177, 178, виконати вправу 5 (с. 179, 180), переглянути відео, виконати онлайн тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5778278
08 квітня 2022р. п'ятниця, українська література
Тема уроку: Ліна Костенко "Недумано, негадано..." — інтимна лірика. "По сей день Посейдон посідає свій трон...".
на уроці:
1. Конференція.
2. Літературний диктант.
1. Ліна Костенко народилася...
2. Вірші почала писати...
3. Сім'я Костенків переїхала в Київ...
4. Вищу освіту здобула в...
5. Чому навчатися переїхала в Москву?
6. Дипломною роботою Ліни Костенко була збірка...
7. Три перші друковані збірки мали назви...
8. Вимушена перерва у спілкуванні поетеси з читачами тривала...
9. Ліна Костенко отримала Державну премію України імені Т. Шевченка за...
10. У 2011р. побачила світ перша прозова книга...
11. Основними в ліриці поетеси є мотиви...
12. Ліна Костенко є почесним професором...
3. Ідейно-художній аналіз поезії "Недумано, негадано...":
— Як ви розумієте метафору: "Ловлю твоє проміння крізь музику беріз"?
— Які асоціації вона у вас викликає?
— Які художні засоби використано у творі?
4. Опрацювання вірша "По сей день Посейдон посідає свій трон".
5. Словникова робота: значення слів амур, Гламур, між Сціллою і Харібдою, Олімп, Парнас, Пегас, Посейдон, Таккер, фавн, Юнона.
6. Який мотив поезії "По сей день Посейдон посідає свій трон"?
Домашнє завдання:
1. Вивчити напам'ять поезію Л. Костенко (на вибір), закінчити речення в літературному диктанті, виконати онлайн тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9234278
Дистанційне навчання
21 березня 2022р. понеділок, українська мова
Тема уроку: Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів.
на уроці:
1. Конференція.
2. Робота з підручником. Опрацюванння теоретичного матеріалу §45.
3. Виконання вправи 2, 3, 4 (с. 155).
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео, виконати вправу 7 (с. 158).
21 березня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. "Балада про соняшник" — поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. ТЛ: балада (повторення).
на уроці:
1. Конференція.
2. Балада (повторення) — теорія літератури.
3. Прослуховування поезії "Балада про соняшник".
4. Коментар учителя про баладу.
5. Аналіз балади.
6. Метод "Прес".
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео, прочитати й проаналізувати баладу, скласти асоціативний кущ до слів:
• Сонце,
• Соняшник.
22 березня 2022р. вівторок, українська мова, підготовка до ЗНО
Тема уроку: Стилістичне використання антонімів, синонімів і паронімів.
на уроці:
1. Конференція.
2. Виконання тестових завдань.
Домашнє завдання:
1. Виконати онлайн тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8532350
23 березня 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: Стилістичні особливості слів іншомовного походження.
на уроці:
1. Конференція.
2. Робота з підручником §46.
3. Спостереження над мовою (вправа 1, с. 159).
4. Виконання вправ 2, 3 (письмово, с. 159, 160).
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео, виконати вправи 4, 5 (с. 160, 161).
25 березня 2022р. п'ятниця, українська література
Тема уроку: Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. "У синьому небі я висіяв ліс". Інтимна лірика. Збірка "Цю жінку я люблю".
на уроці:
1. Конференція.
2. Перевірка домашнього завдання:
• Аналіз "Балади про соняшник",
• Літературний диктант.
3. Самостійне опрацювання життєвого шляху і творчості Вінграновського.
4. Метод "Прес". Визначити жанр, тему, ідею, художні засоби вірша "У синьому небі я висіяв ліс".
Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника (с. 200-202).
2. Продовжити речення:
1. У біографії М. Вінграновського мене вразило...
2. Читаючи вірш М. Вінграновського, я відчуваю...
3. Інтимна лірика поета пробуджує...
3. Виконати онлайн тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6869213
Дистанційне навчання
24 січня 2022р. понеділок, українська мова
Тема уроку: «Однорідні члени речення»
на уроці:
1. Конференція
2.Опрацювати параграф 35-36 (с. 114; 115)
3. Подивитися відеоролик
4. Виконати вправи 3,4,5 (с. 116-118)
Домашнє завдання:
Виконати вправу 7 (1) с.
119
24 січня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: Іван Багряний "Тигролови". Жанрові особливості. Ідея перемоги добра над злом.
на уроці:
1. Конференція
2. Літературний диктант за біографією І. Багряного
3. Подивитися відеоролик
4. Робота над романом "Тигролови". Паспорт твору: рід, жанр, тема,
ідея, проблематика, персонажі, особливості композиції сюжету; експозиція,
зав'язка, розвиток дії, кульмінація, розв'язка, епілог, позасюжетні елементи.
Домашнє завдання:
Скласти паспорт твору, виконати онлайн тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8021008
25 січня 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: «Підготовка до ЗНО. Однорідні члени речення»
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
Виконати онлайн тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7935533
26 січня 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: «Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками»
на уроці:
1. Конференція
2.Опрацювати теоретичний матеріал параграф 37-38
3. Переглянути відео
Домашнє завдання:
Виконати онлайн тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5840289
28 січня 2022р. п'ятниця, українська література
Тема уроку: Іван Багряний "Тигролови". Вольовий характер Григорія Многогрішного. родина Сірків, майор Медвин.
на уроці:
1. Конференція
2. Характеристика образів Григорія Многогрішного, майора Медвина та родини Сірків.
3. Складання таблиці
1. Позитивні образи твору - Григорій Многогрішний, Денис Сірко, Сірчиха, Грицько Сірко, Наталка Сірко.
2. Негативні образи твору: поїзд-дракон. майор Медвин.
Домашнє завдання:
1. Скласти 12 тестів за романом "Тигролови"
2. Скласти 2 сенкани
Григорій Многогрішний
Майор НКВС Медвин
31 січня 2022р. понеділок, українська мова
Тема уроку: «Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими обставинами»
на уроці:
1. Конференція
2. Переглянути відео
3. Робота з підручником
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника
- Виконати вправи 3 (с. 126), 5 (с. 127, 128)
Домашнє завдання:
Вивчити правила на с. 125, виконати вправу 7 (с. 129)
31 січня 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: «Участь українських письменників у 2-й світовій війні. Трагічна творча біографія О. Довженка. Джерело вивчення історії його життя і публічної доби - "Щоденник"»
на уроці:
1. Конференція
2. Переглянути відео
- Повідомлення біографів
Домашнє завдання:
Виконати онлайн тести за посиланням
01 лютого 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: «Підготовка до ЗНО. Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими обставинами»
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Інструктаж щодо виконання онлайн тесту
Домашнє завдання:
Виконати онлайн тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=628021802 лютого 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: «Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями»
на уроці:
1. Конференція
2. Переглянути відео
3. Робота з підручником
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника параграф 34
- Виконати вправи 2 (с. 110), 5 (с. 111-113)
Домашнє завдання:
Повторити складні речення та їх види, виконати вправу 7 (с. 113)
04 лютого 2022р. п'ятниця, українська література
Тема уроку: «Олександр Довженко "Щоденник". Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки»
на уроці:
1. Конференція
2. Переглянути відео
3. Головна тема "Щоденника" - Україна
Аспекти щоденника
- Україна гине, її майже нема
- Кожен крок відступу буде оплачений великою кров'ю
- Порятунок українського народу в добрі і милосерді
- Український народ позбавлений історії
- Роздуми О.П. Довженка про мистецтво
Домашнє завдання:
Записати в зошити короткий зміст аспектів "Щоденника"
07 лютого 2022р. понеділок, українська мова
Тема уроку: «Кома й крапка з комою в складному реченні»
на уроці:
1. Конференція
2. Робота з підручником - параграф 40.
Повторення правил вживання коми і коми з крапкою в складних реченнях с. 130-131.
3. Виконання вправ 2 (с. 131, усно), 3 (письмово)
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 40
2. Виконати вправу 5 (с. 132, 134)
07 лютого 2022р. понеділок, українська література
Тема уроку: «Олександо Довженко. "Зачарована Десна". Історія написання, автобіографічна основа»
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Робота над змістом повісті "Зачарована Десна"
- Мозковий штурм
- Словникова робота:
Автобіографія, символізм, соціалістичний реалізм, кіноповість, автобіографічний твір - виписати в зошити значення слів.
4. Евристична бесіда
- Як автор пояснює свій задум написати твір? зачитати
Домашнє завдання:
1. Читати і переказувати повість "Зачарована Десна"
2. Визначити тему та ідею твору, записати у зошити.
08 лютого 2022р. вівторок, українська мова
Тема уроку: «Підготовка до ЗНО. Складне речення»
на уроці:
1. Конференція
2. Інструктаж щодо виконання онлайн тесту
3. Перегляд відео
Домашнє завдання:
Виконати онлайн тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7880811
09 лютого 2022р. середа, українська мова
Тема уроку: «Розділові знаки в скдадному реченні: кома, крапка з комою»
на уроці:
1. Конференція
2. Перегляд відео
3. Робота з текстом ( вправи 6 с. 134, 135, А. Б. В)
Домашнє завдання:
1. Виконати вправу 7 (с. 135)
11 лютого 2022р. п'ятниця, українська література
Тема уроку: «Олександо Довженко. "Зачарована Десна". Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина»
на уроці:
1. Конференція
2. Літературний диктант
3. Складання плану-характеристики Сашка (колективно)
4. Складання порівняльної таблиці
Сашко-оповідач Автор-оповідач
Домашнє завдання:
1. Скласти два сенкани:
О. Довженко
Малий Сашко
Немає коментарів:
Дописати коментар